Xa está a disposición dos veciños e veciñas o calendario do ano 2016 que edita o Concello de Arzúa

calendario 1

O Departamento de Cultura do Concello de Arzúa informa que nos vindeiros días se repartirá, entre os veciños e veciñas do municipio, o calendario para o ano 2016 de forma gratuíta.
Nestes próximos días farase o primeiro reparto do novo almanaque por diversos locais de Arzúa e polas parroquias.
As persoas interesadas poden pasar a recoller un exemplar do novo almanaque dende hoxe mesmo na Casa do Concello, na Oficina de Cultura e mesmo na Biblioteca Municipal. E, ademais, haberá exemplares a disposición dos veciños nos locais que colaboran cada mes colocando os carteis da programación cultural: Bar Pedrito, Casa Nené, Bar Praza, Bar Nebraska, Parrillada Europa, Bar Ameixa, O de Mario, Hotel Suiza, O Furancho de Santiso, Bar Karper, Bodegón O Lar, A Queixeira de Arzúa, Confitería La Esquina, Bar Luis, Bar Manolo e Café Teatro.
Os veciños das parroquias poderán recollelo nos bares e tabernas correspondentes ou, onde non os haxa, na Igrexa parroquial.
Os calendarios son de doce láminas mensuais e unha portada. Nesta ocasión están adicados ao sector lácteo, procurando ser unha mostra de apoio a un dos sectores produtivos máis importantes e máis castigados da nosa comarca. Cada folla permitiranos, ademais de mirar os días festivos ou as lúas correspondentes a cada mes, pasar un rato entretido lendo e observando os debuxos e citas, obra dos alumnos e das alumnas do CEIP de Arzúa e do colexio Nosa Señora do Rosario en apoio aos nosos gandeiros baixo o lema ‘Falan os nen@s’.