Programación cultural do mes de setembro

avelino

Os Concellos de Arzúa e Teo serán escenarios dos actos preparados pola Irmandade Avelino Pousa Antelo para a conmemoración do cuarto aniversario do seu falecemento o vindeiro sábado,día 20 de agosto.

Despois da realización de diversos actos no municipio teense, Arzúa acollerá  a partir das seis e media da tarde unha homenaxe en memoria e recoñecemento de quen ten sido un ilustre galeguista, loitador incansable e destacada figura do cooperativismo agrario; Avelino Pousa Antelo foi ademais un dos grandes pregoeiros cos que cada ano conta a nosa afamada Festa do Queixo. Os actos de recoñecemento da súa figura terán lugar na Capela da Madanela; onde  intervirán o Alcalde de Arzúa, José Luís García López, Marcos Borraxeiros e Mini e Mero cunha interpretación musical.

Deseguido, terá lugar unha ofrenda floral ao monumento do Alcalde Juan Vidal e, para rematar a xornada, ás sete e media da tarde farase unha recepción no local social de Santa María onde intervirán Xosé Ramón Fandiño Veiga, unha representante da familia Pousa e representantes locais.

CONCELLO DE ARZÚA.  SETEMBRO 2016

PROGRAMA ‘VEN ÁS FEIRAS DO 8 E 22’

Xoves 8. Inchables para os nenos e nenas na Praza de Galiza das 11:00 ás 14:00 horas.

*En caso de mal tempo, esta actividade aprazaríase para unha nova data.

CONTOS NA BIBLIOTECA

Venres 9. Espectáculo ‘Os libros do Titiriteiro’ a cargo da compañía ‘A Xanela do Maxín’, na biblioteca ás 17:30 horas.

Venres 16. Espectáculo ‘Contos de animalario’ a cargo da compañía ‘Daboapipa’, na biblioteca ás 17:30 horas.

Venres 23. Espectáculo ‘Mariña’ a cargo de Raquel Queizás, na biblioteca ás 17:30 horas.

PROGRAMA “COÑECE O TEU PAÍS”

Sábado 24. Excursión á provincia de Ourense: Baños de Molgas.

Comezo do prazo de inscrición: martes 13 de setembro no Departamento de Cultura ou chamando ao 981 500 222. Inscrición gratuíta. Prazas limitadas.