Convocatoria de axudas para o fomento de actividades de carácter deportivo e cultural do Concello de Arzúa.

O Concello de Arzúa informa que a Xunta de Goberno Local deste Concello aprobou as bases reguladoras da convocatoria ordinaria de subvencións para o fomento de actividades de carácter deportivo e cultural que ascenden a 54.000 euros. Poden optar a elas as entidades sen ánimo de lucro que estean debidamente inscritas no Rexistro Municipal de Asociacións e Entidades do Concello de Arzúa. Dita convocatoria saíu publicada no BOP número 146 de hoxe, luns 5 de agosto.
As solicitudes deberanse presentar obrigatoriamente a través da sede electrónica do Concello (sede.arzua.gal) ata o 6 de setembro de 2019.
Ao mesmo tempo, lémbrase que a convocatoria para a solicitude de subvencións para a celebración das festas parroquiais xa está aberta ata o 30 de agosto.
Para máis información, as entidades interesadas poden dirixirse á oficina de Cultura e Deportes sita no Edificio Sociocultural María Mariño, Rúa Padre Pardo, 33, 1º andar.