BECAS PARA A PARTICIPACIÓN NUN PROGRAMA INTENSIVA DE INMERSIÓN LINGÜÍSTICA EN INGLÉS EN ESPAÑA

O Ministerio de Educación, Cultura e Deporte convocan becas para a estancia e participación dun programa intensiva de inmsersión lingüística en inglés en España dunha semana de duración, en réxime de internado e pensión completa, a partir do 30 de xuño e durante o mes de xullo de 2015.

Requisitos:

Nacidos entre o 1 de xaneiro de 1995 e o 31 de decembro de 1998 e estar matriculado no curso 2014-2015 en calquera curso de:
– bacharelato.
– ensinanzas profesionais de música e danza.
– grao medio de formación profesional.
– grao medio de artes plásticas e diseño.
– grao medio de ensinanzas deportivas, e
– ensinanzas de idiomas de nivel intermedio ou avanzado.
Ter obtido no curso 2014-2015 a condición de becario do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte.
Ter obtido no curso anterior, unha nota final mínima de 7 puntos na asignatura de inglés.

Cuantía da beca

A adxudicación da beca dará lugar á asignación dunha praza para participar na actividade. Non obstante, para completar o precio total do curso, os alumnos abonarán 100 euros.
É por conta do alumno o traslado desde o domicilio ao centro de destino e deste ao seu domicilio.

Prazo de presentación

Aberto ata o 10 de abril de 2015.

Oficina Municipal de Información Xuvenil do Concello de Arzúa.