A Xunta de Galicia publica a convocatoria de axudas a asociacións para o desenvolvemento de programas culturais

O Departamento de Cultura do Concello de Arzúa informa que o día 24 de abril saíu publicada no DOG nº 79 a Convocatoria de axudas para fundacións, asociacións e institucións culturais, para a realización de programas culturais que se desenvolverán na Comunidade Autónoma e para os gastos de financiamento derivados deles para o ano 2013 da Xunta de Galicia.

As bases xunto cos impresos de solicitude poderanse consultar e obter no Departamento de Cultura do Concello de Arzúa, situado no edificio sociocultural María Mariño (R/Pai Pardo, 33 – 1º andar, ao carón da Radio).

As solicitudes presentaranse no Rexistro Xeral do Concello antes do martes 24 de maio de 2013. Poden informarse no Departamento de Cultura do Concello de Arzúa ou chamando ao 981 500 222.

Descargar BASES E IMPRESOS