8º EMAX: Encontro mostra asociativa xuvenil Galicia-Norte de Portugal.

A Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado e a Fundación Galicia Europa,en colaboración co Instituto Portugués do Desporto e Juventude, a Câmara Municipal de Braga e as Federaçôes Juvenis do Norte de Portugal, participan no 8º EMAX organizado pola Federaçâo Nacional das Associaçôes Juvenis de Portugal os días 9, 10 e 11 de decembro de 2016 en Braga (Portugal).

Finalidade:
o encontro ten por finalidade crear un espazo de aprendizaxe, animación, cultura e lecer que poida constituír un marco cualitativo na afirmación do asociacionismo xuvenil desta dinámica e rexión do Norte de Portugal e Galicia.

Data e Lugar:
No Auditorio VITA de Braga os días 9, 10 e 11 de decembro de 2016.

Destinatarios:
Mozos e mozas que sexan membros de asociacións xuvenis ou de grupos informais, de entre 18 e 30 anos.

Prazo de inscrición:
do 17 ao 27 de novembro de 2016
As prazas serán adxudicadas por rigoroso orde de inscrición, tendo prioridade as persoas que se presenten por asociacións xuvenís ou grupos informais que cumpran os seguintes requisitos:
– Se inscriban para participar na «mostra de Fazes», que consiste na presentación de boas prácticas asociativas ou proxectos.
– Que se inscriban para participar na mostra con música tradicional galega.
– Que se inscriban para participar na mostra expositiva.

Cobertura:
Aloxamento en réxime de pensión completa en cuarto de uso múltiple.
Haberá servizo de transporte dende Galicia a Braga, con saída o día 9 (en horario de tarde) desde A Coruña, con paradas en Santiago, Pontevedra e Vigo e regreso o día 11 ao remate do programa.

Para máis información galeuropa@xunta.gal